Известие

Collapse
No announcement yet.

Съска турбото (оказа се пробита връзка) оправено

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Чай ся,сигурно ли е че е маркуч,кой точно,ако застанеш пред колата предполагам този отляво нали/щом е при ремъците.Виж в Аутоиталия дали има/може и във Варна/ от време на време имат редки части на склад
    в бургас наличност нямат сто процента, и да.. за същия става въпрос

    ---------- Post added at 11:00 ---------- Previous post was at 10:57 ----------

    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Приготви се за цифра и .... чакане. В магазините имат каталог или си го виж по EPER онлайн
    Или изтегли от тук (copy -> paste):
    magnetxt=urn:btih:6f9cb802d9ba1eece47bb195d2a2975628ee4f cc&dn=Fiat+ePER+6.0+%282011%29&tr=udp%3A%2F%2Ftrac ker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker .publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3 A80
    тоя линк не е във форма нещо
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • #17
      [QUOTE=Stoyan Georgiev;1046927]в бургас наличност нямат сто процента, и да.. за същия става въпрос

      ---------- Post added at 11:00 ---------- Previous post was at 10:57 ----------



      Хм, не става вече. Виж тук:
      http://thepiratebay.se/torrent/64203...6.0_%282011%29
      натискащ в/у GET THIS TORRENT
      И
      прочети внимателно как се инсталира
      П.П.
      Станал е егати бавния след тия АСПА
      Last edited by NightRider; d.m.y г., 12:25.
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        това вече е друга бира )
        Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 12:24.
        sigpic
        днес съм в почивка ---

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
          това вече е друга бира )
          Ха, пия кола ... на плажа, запотена
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            А и се раздува тоя маркуч. Вземи си нов и не слагай тръби
            И що да не слага тръби ???
            Аз па един тунер не видях да слага маркуч- все тръби щот е гадно !
            Някой път пишеш наизуст..

            Стояне силно ме вълнува кво става с разхода,след ремонта и дали е от там ?
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
              И що да не слага тръби ???
              Аз па един тунер не видях да слага маркуч- все тръби щот е гадно !
              Някой път пишеш наизуст..

              Стояне силно ме вълнува кво става с разхода,след ремонта и дали е от там ?
              Тая тема я дъвкахме в 156 и там съм написал подробно защо. Не пиша наизуст, но както и да е
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Тая тема я дъвкахме в 156 и там съм написал подробно защо. Не пиша наизуст, но както и да е
                дай линка да видим
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  дай линка да видим
                  Не помня къде е, съжалявам. Даже с Бобо се дърпахме по въпроса, а други даже ме пооплюха в началото
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Не помня къде е, съжалявам. Даже с Бобо се дърпахме по въпроса, а други даже ме пооплюха в началото
                    Тихо тихо че пак ще се наиграеш Приготвил съм ти снимка на фабрична кола с тръби от-до
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      проблема действително е в радиатора проблема, играе 4-5 сантиметра напред назад и затова се е наблъскал маркуча към ролката...

                      сутринта ще я оправим с тръба за снадка, а като дойде новия маркуч ще се сложи нов

                      иначе няма спор, че твърди тръби от край докрай е най-доброто

                      единствения недостатък според мен може да дойде от вибрациите, но с едни гумени съединения пак няма филм
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                        проблема действително е в радиатора проблема, играе 4-5 сантиметра напред назад и затова се е наблъскал маркуча към ролката...

                        сутринта ще я оправим с тръба за снадка, а като дойде новия маркуч ще се сложи нов

                        иначе няма спор, че твърди тръби от край докрай е най-доброто - не и за нашите коли

                        единствения недостатък според мен може да дойде от вибрациите, но с едни гумени съединения пак няма филм
                        Снадката трябва да има застопорявания от двете страни иначе маркучите ще се изплъзнат от налягането

                        ---------- Post added at 06:57 ---------- Previous post was at 06:55 ----------

                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Тихо тихо че пак ще се наиграеш Приготвил съм ти снимка на фабрична кола с тръби от-до
                        Бобо, тия тръби са за твоите тунинги. Стига де. Все пак не сме по-велики от създателите на колата. И стая тема достатъчно се драпахме, макар че с теб е готино да се подрапаш
                        Дай снимката да я обсъдим
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Снадката трябва да има застопорявания от двете страни иначе маркучите ще се изплъзнат от налягането

                          ---------- Post added at 06:57 ---------- Previous post was at 06:55 ----------

                          Бобо, тия тръби са за твоите тунинги. Стига де. Все пак не сме по-велики от създателите на колата. И стая тема достатъчно се драпахме, макар че с теб е готино да се подрапаш
                          Дай снимката да я обсъдим
                          Цецо стига с твойте простотии,не си виждал 159 и плямпаш,тя в действителност има само 2 колена от маркуч,другото са тръби оригинално пластмасови

                          ---------- Post added at 07:20 ---------- Previous post was at 07:19 ----------

                          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          проблема действително е в радиатора проблема, играе 4-5 сантиметра напред назад и затова се е наблъскал маркуча към ролката...

                          сутринта ще я оправим с тръба за снадка, а като дойде новия маркуч ще се сложи нов

                          иначе няма спор, че твърди тръби от край докрай е най-доброто

                          единствения недостатък според мен може да дойде от вибрациите, но с едни гумени съединения пак няма филм
                          А защо се разхожда радиатора е въпроса,не би трябвало да е така,там открихте ли проблема
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Цецо стига с твойте простотии,не си виждал 159 и плямпаш,тя в действителност има само 2 колена от маркуч,другото са тръби оригинално пластмасови

                            Абе виждал съм и съм карал 2.4. Аз нарочно казвам маркучите защото с тия тръби съм виждал какви ли не изпълнения
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              такаааа, алфонс е обратно в играта

                              за радиатора:

                              при скорошно разглобяване за пребоядисване на цялата кола тъпаците не са го сглобили обратно както трябва, като следствие от това долната лява(погледнато отпред) "скоба" на радиатора не го държеше като хората и имаше луфт от 5-6-7 сантиметра

                              в следствие на този луфт маркуча между турбината и кулера шаваше и се беше набримчил в ролките, където е бил изяден и имапе дупка с диаметър 1 см

                              проблемът за сега се реши като се сряза повредения маркуч и се направи снадка с нарези (щутцер или шуцер, не помня как се пишеше точно) и се захвана с по две скоби от двете страни. освен това казах на моя човек да смени 5-6 от другите скоби с нови и по-здрави, така и така беше отворена.

                              проблема с радиатора се реши като се вкара в правилна позиция скобата и след това се фиксира с най-великото изобретение на техническата мисъл - свински опашки

                              в крайна сметка - поръчах нов маркуч от един английски сайт, но не съм убеден, че ще ми се занимава да се сменя ако снадката върши работа (засега е ок), а за радиатора като остане време ще се отваря да се сменят придържащите скоби...


                              въпросът сега е - да ходя ли в оторизирания сервиз да им се карам или просто да ги игнорирам?
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #30
                                Ако не кажеш и дума, ще продължават да си остават ръцете по др. коли.
                                Не че нещо но сега този маркуч; времето, което си загубил; нерви; увеличен разход; работа в сервизи си ги поемаш ти.
                                С две ръце "за", и дано внимават за в бъдещо.
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X